czwartek, 24 lipca 2014

Spotkanie z Burmistrzem Myszkowa oraz przedstawicielami Wydziału Promocji, Kultury i Sportu

Miejsce spotkania: Urząd Miejski w Myszkowie


Uczestnicy Spotkania:

Strona projektowa:
ASP Katowice: Justyna Kucharczyk (projektant, wykładowca i moja Pani promotor w jednej osobie) , Aleksandra Kołodziejek (ja)
Myszków: dyrektor MDK Aleksandra Pindych, Izabela Skabek, Agnieszka Szafrańska

Urząd Miasta Myszków
Burmistrz Myszkowa Włodzimierz Żak, Agnieszka Kurzawa (Wydz. Promocji, Kultury i Sportu)


Przebieg Spotkania
Na spotkaniu przedstawiłam pokrótce wnioski po prowadzonych przez pracownię Projektowania Komunikacji Społecznej działaniach na terenie Myszkowa, które doprowadziły mnie do wyboru takiego tematu projektowego jakim jest gra miejska dedykowana Myszkowowi. Zaprezentowałam także dotychczasowe efekty pracy tj. opracowanie teoretyczne i graficzne projektowanej gry, założenia marketingowe, model biznesu usługi oraz wstępny kosztorys projektu z uwzględnienim kolejnych edycji.

Projekt spotkał się z bardzo życzliwym przyjęciem i Urząd Miasta wyraził chęć wsparcia działań mających doprowadzić do inauguracji pierwszej gry, a także zainteresowanie przejęciem projektu i jego kontynuacją w kolenych edycjach.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz