niedziela, 14 września 2014

Publiczna obrona pracy magisterskiej - projekt usługi Misja Legenda

WTOREK 16 WRZEŚNIA 2014 roku 
GODZINA 9.00
ASP KATOWICE, RACIBORSKA 37

PUBLICZNA OBRONA MAGISTERSKIEJ PRACY DYPLOMOWEJ:
Misja Legenda. Projekt usługi turystyczno-rekreacyjnej dla miasta Myszków.
PROMOTOR: dr Justyna Kucharczyk
RECENZENT: mgr Lubomira Trojan

Już we wtorek odbędzie się obrona mojej pracy dyplomowej, nad którą spędziłam minione dwa lata. Mam wrażenie, że podjęte przeze mnie działania przyniosły oczekiwane rezultaty, a projekt rozwinął się w porządanym kierunku. Inauguracja usługi była dla mnie niemałym sukcesem i bardzo cieszy mnie myśl, że projekt będzie kontynuowany po mojej obronie.

Zapraszam we wtorek 16 września na Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach, wszystkich, którzy mają chęć wysłuchać od początku do końca, jak projekt rozwijał się, na jakim etapie jest teraz i co czeka go w przyszłości.

Poniżej prezentuję plansze, które w sposób skrótowy obrazują czym jest usługa Misja Legenda.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz